Turkce Gta Forumu [TR]

Sitemize Giriş İçin Tıklayın

Join the forum, it's quick and easy

Turkce Gta Forumu [TR]

Turkce Gta Forumu [TR]

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

    Serverinize Açılır Kapanır Kapı Eklemek!

    LasTDarK
    LasTDarK
    Moderator
    Moderator


    Cinsiyet : Erkek Mesaj Sayısı : 31
    Rep Puanı : 1
    Kayıt tarihi : 25/04/10
    Yaş : 35
    Nerden : Aksaray

    Acil Serverinize Açılır Kapanır Kapı Eklemek!

    Mesaj tarafından LasTDarK Salı Haz. 15, 2010 2:30 pm

    Merhabalar. Birkaç dostumuzun kapı hakkındaki sorunları yüzünden böyle birşeye kalkıştım. Anlatacaklarım tamamen benim anlatımımdır, herhangi alıntı BULUNMAMAKTADIR. Yapamayanlar konu altından belirtirse yapıp verebilirim.
    ________________________________________
    ________________________________________
    Öncelikle MTA:Map Editor'de kapınızı yaptığınızı düşünerek başlıyorum.
    Kapı pos'u; X,Y,Z olsun.

    Öncelikle modunuzun başına;
    Kod:
    new Kapi;

    Objemizi oluşturlarım;
    Kod:
    Kapi = CreateObject(14671, X, Y, Z, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

    Objemizi hareket ettirecek komutu yapalım, OnPlayerCommandText'e;
    Kod:
    if(!strcmp(cmdtext, "/kapiac", true)) // Renix.
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 3 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 3)
        {
            if (PlayerToPoint(15, playerid,X,Y,Z)) //Kapının XYZ'sini alarak bunu belirleyin.
          {
                MoveObject(Kapi,X,Y,Z, 1.5); //Kapıyı hareket ettireceğimiz yer ve hız.
                SetTimer("KapiKapat", 12000, 0); //Timer ile ayarladık. 12000=12 saniye demektir. Ona göre hesaplayın.
                GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                format(string, sizeof(string), "* %s cebinden kumandasını çıkarır ve kapıyı açar.", sendername); //Emote verdik.
                ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
          }

    Modumuzun başına;
    Kod:

    forward KapiKapat(playerid);

    Timer public'ini ekleyelim;
    Kod:

    public KapiKapat(playerid)
    {
          MoveObject(Kapi,X,Y,Z, 0.97); //Kapı kapanınca nereye gelecek. Kapalı halinin XYZ'sini verin.
          return 1;
    }


    Genelde rpgler için uygun

      Forum Saati Ptsi Mayıs 20, 2024 1:11 pm