Merhabalar. Birkaç dostumuzun kapı hakkındaki sorunları yüzünden böyle birşeye kalkıştım. Anlatacaklarım tamamen benim anlatımımdır, herhangi alıntı BULUNMAMAKTADIR. Yapamayanlar konu altından belirtirse yapıp verebilirim.
________________________________________
________________________________________
Öncelikle MTA:Map Editor'de kapınızı yaptığınızı düşünerek başlıyorum.
Kapı pos'u; X,Y,Z olsun.
Öncelikle modunuzun başına;
Genelde rpgler için uygun
________________________________________
________________________________________
Öncelikle MTA:Map Editor'de kapınızı yaptığınızı düşünerek başlıyorum.
Kapı pos'u; X,Y,Z olsun.
Öncelikle modunuzun başına;
- Kod:
new Kapi;
Objemizi oluşturlarım;
Kod:
Kapi = CreateObject(14671, X, Y, Z, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
Objemizi hareket ettirecek komutu yapalım, OnPlayerCommandText'e;
Kod:
if(!strcmp(cmdtext, "/kapiac", true)) // Renix.
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 3 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 3)
{
if (PlayerToPoint(15, playerid,X,Y,Z)) //Kapının XYZ'sini alarak bunu belirleyin.
{
MoveObject(Kapi,X,Y,Z, 1.5); //Kapıyı hareket ettireceğimiz yer ve hız.
SetTimer("KapiKapat", 12000, 0); //Timer ile ayarladık. 12000=12 saniye demektir. Ona göre hesaplayın.
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), "* %s cebinden kumandasını çıkarır ve kapıyı açar.", sendername); //Emote verdik.
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
}
Modumuzun başına;
Kod:
forward KapiKapat(playerid);
Timer public'ini ekleyelim;
Kod:
public KapiKapat(playerid)
{
MoveObject(Kapi,X,Y,Z, 0.97); //Kapı kapanınca nereye gelecek. Kapalı halinin XYZ'sini verin.
return 1;
}
Genelde rpgler için uygun