[KOD]Skine göre (Textdraw ve Takım eklemek)
« : 18 Mayıs 2010 ; 20:34:44 »
--------------------------------------------------------------------------------
İlk önce bir public oluşturuyoruz.Bu publicte skinleri tanıtacağız (publicin forwardını eklemeyi unutmayın forward Crip(playerid); )
PAWN Kodu:
public Crip(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new pSkin = GetPlayerSkin(playerid);
if (pSkin == 105 || pSkin == 106 || pSkin == 107 )
{
return 1;
}
}
return 0;
}
Bu oluşturduğumuz Crip'te skinleri tanıttık.Şimdi takım eklemek istersek OnPlayerDeath bölümüne :
PAWN Kodu:
new KSkin = GetPlayerSkin (killerid); // Katilin skini
new pSkin = GetPlayerSkin (playerid); // Ölenin skini
if (KSkin == pSkin)
{
SetPlayerHealth(killerid,-1); // Eğer öldürdüğün kişi aynı skindeyse sende ölürsün
SendClientMessage(killerid,COLOR_GREEN,"Dostunu öldürene af yok ! " );
}
OnPlayerSpawn bölümüne : (bu bölümde spawn bölümleri belirleniyor.
PAWN Kodu:
if (Crip(playerid))//Crip
{
SetPlayerPos(playerid,1937.2971,-1133.3481,25.2470); // Cripin doğduğu yerler
return 1;
}
Textdraw eklemek ise : Textdrawımızı tanıtıyoruz (new Text:Textdraw0;)
Daha sonra OnGameModInIt'ede Textdrawımızı ekliyoruz.
PAWN Kodu:
Textdraw0 = TextDrawCreate(499.000000,391.000000,"Cripside"); //Cripside olarak gözükecek değiştirebilirsiniz.
TextDrawAlignment(Textdraw0,2);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0,0x000000ff);
TextDrawFont(Textdraw0,0);
TextDrawLetterSize(Textdraw0,1.000000,1.800000);
TextDrawColor(Textdraw0,0x0000ffff);
TextDrawSetProportional(Textdraw0,1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0,1);
Oyuncu spawn olduktan sonra textdrawın çıkmasını sağlayacağız.(Crip takımı için)
Onun içinde OnPlayerSpawn bölümündeki Crip bölümümüze
PAWN Kodu:
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:Textdraw0);
ekliyoruz.
Sorununuz olursa konu altına yazın
Alıntıdır...
« : 18 Mayıs 2010 ; 20:34:44 »
--------------------------------------------------------------------------------
İlk önce bir public oluşturuyoruz.Bu publicte skinleri tanıtacağız (publicin forwardını eklemeyi unutmayın forward Crip(playerid); )
PAWN Kodu:
public Crip(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new pSkin = GetPlayerSkin(playerid);
if (pSkin == 105 || pSkin == 106 || pSkin == 107 )
{
return 1;
}
}
return 0;
}
Bu oluşturduğumuz Crip'te skinleri tanıttık.Şimdi takım eklemek istersek OnPlayerDeath bölümüne :
PAWN Kodu:
new KSkin = GetPlayerSkin (killerid); // Katilin skini
new pSkin = GetPlayerSkin (playerid); // Ölenin skini
if (KSkin == pSkin)
{
SetPlayerHealth(killerid,-1); // Eğer öldürdüğün kişi aynı skindeyse sende ölürsün
SendClientMessage(killerid,COLOR_GREEN,"Dostunu öldürene af yok ! " );
}
OnPlayerSpawn bölümüne : (bu bölümde spawn bölümleri belirleniyor.
PAWN Kodu:
if (Crip(playerid))//Crip
{
SetPlayerPos(playerid,1937.2971,-1133.3481,25.2470); // Cripin doğduğu yerler
return 1;
}
Textdraw eklemek ise : Textdrawımızı tanıtıyoruz (new Text:Textdraw0;)
Daha sonra OnGameModInIt'ede Textdrawımızı ekliyoruz.
PAWN Kodu:
Textdraw0 = TextDrawCreate(499.000000,391.000000,"Cripside"); //Cripside olarak gözükecek değiştirebilirsiniz.
TextDrawAlignment(Textdraw0,2);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0,0x000000ff);
TextDrawFont(Textdraw0,0);
TextDrawLetterSize(Textdraw0,1.000000,1.800000);
TextDrawColor(Textdraw0,0x0000ffff);
TextDrawSetProportional(Textdraw0,1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0,1);
Oyuncu spawn olduktan sonra textdrawın çıkmasını sağlayacağız.(Crip takımı için)
Onun içinde OnPlayerSpawn bölümündeki Crip bölümümüze
PAWN Kodu:
TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:Textdraw0);
ekliyoruz.
Sorununuz olursa konu altına yazın
Alıntıdır...
En son aslan4789 tarafından Perş. Mayıs 20, 2010 8:08 am tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi