Otomatik Score kayit sistemi
Evet Arkadaslar dün aksam çanim sikilmisti ve Otomatik Score kayit sistemi yaptim
Kullanman için 2 yol var 1'ci GM'e eklemek 2'ci FS gibi kullanmak
-->> Ilk önçe GM'e eklemek:
1) GM'i ac
2) GM'de OnPlayerConnect bölumune git ve asagidaki kodu ekle
Kod:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new pname[MAX_PLAYER_NAME];
new oyunism[48];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(oyunism, sizeof(oyunism), "/Score/%s.ini",pname);
if(!dini_Exists(oyunism))
{
dini_Create(oyunism);
dini_IntSet(oyunism, "score", 0);
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(oyunism, "Score"));
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(oyunism, "Score"));
}
return 1;
}
3) Bunu yaptikdan sonra OnPlayerDisconnect bölumune gidip asagidaki kodu ekleyiniz
Kod:
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
new pname[MAX_PLAYER_NAME]; new oyunism[48];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(oyunism, sizeof(oyunism), "/Score/%s.ini",pname);
if(!dini_Exists(oyunism))
{
}
else
{
dini_IntSet(oyunism, "Score", GetPlayerScore(playerid));
}
}
4) Simdi sira include'e geldi, GM'de en ustde includelerin oldugu yere asagidaki includeleri ekleyiniz
Kod:
#include <dutils>
#include <dudb>
5) Yaptikdan sonra bu kodu altina:
Kod:
#pragma unused ret_memcpy
Simdi compile yuzunden Hata verebilir mesela:
Kod:
C:\DOCUME~1\ISMAIL~1\MIJNDO~1\SAMPNI~1\GAMEMO~1\lvdm.pwn(1953) : error 021: symbol already defined: "strtok"
C:\DOCUME~1\ISMAIL~1\MIJNDO~1\SAMPNI~1\GAMEMO~1\lvdm.pwn(1968) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Errors.
6) Simdi hatayi gösterdigi siralara gidip bunu siliniz:
Kod:
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= ' '))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > ' ') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}
7) Simdi compile edip modu kapatin ve scriptfile dosyasina gidin ve orda bir 'Score' adli bir dosya kurunuz
Ve Servere çalistirip test
--> 2'ci yol FS gibi kullanmak
1) Ilk önçe burda linkdeki dosyayi indirin >><<
2) Bu filterscriptdekini filterscript dosyasina ve scriptfile'in içindeki Score'i scriptfile dosyasina
3) Ve server.cfg yi açip oraya saver yaziniz. Hepsi bu kadar
Iyi Kodlamalar
NOT: Bunlari full ben yaptim, Bu süper birsey /kayit,/giris komutsuz hemen kayit yapiyor
NOT: Isteyen bunun skin, last position,para,ip fln save yapabilirim MSN'mi ekleyin isterseniz [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Bunun daha includunu de yapcam daha ben xD
Not:Rydere Aittir Alıntıdır.
Link:http://solidfiles.com/d/vLYb/
Evet Arkadaslar dün aksam çanim sikilmisti ve Otomatik Score kayit sistemi yaptim
Kullanman için 2 yol var 1'ci GM'e eklemek 2'ci FS gibi kullanmak
-->> Ilk önçe GM'e eklemek:
1) GM'i ac
2) GM'de OnPlayerConnect bölumune git ve asagidaki kodu ekle
Kod:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new pname[MAX_PLAYER_NAME];
new oyunism[48];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(oyunism, sizeof(oyunism), "/Score/%s.ini",pname);
if(!dini_Exists(oyunism))
{
dini_Create(oyunism);
dini_IntSet(oyunism, "score", 0);
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(oyunism, "Score"));
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(oyunism, "Score"));
}
return 1;
}
3) Bunu yaptikdan sonra OnPlayerDisconnect bölumune gidip asagidaki kodu ekleyiniz
Kod:
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
new pname[MAX_PLAYER_NAME]; new oyunism[48];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(oyunism, sizeof(oyunism), "/Score/%s.ini",pname);
if(!dini_Exists(oyunism))
{
}
else
{
dini_IntSet(oyunism, "Score", GetPlayerScore(playerid));
}
}
4) Simdi sira include'e geldi, GM'de en ustde includelerin oldugu yere asagidaki includeleri ekleyiniz
Kod:
#include <dutils>
#include <dudb>
5) Yaptikdan sonra bu kodu altina:
Kod:
#pragma unused ret_memcpy
Simdi compile yuzunden Hata verebilir mesela:
Kod:
C:\DOCUME~1\ISMAIL~1\MIJNDO~1\SAMPNI~1\GAMEMO~1\lvdm.pwn(1953) : error 021: symbol already defined: "strtok"
C:\DOCUME~1\ISMAIL~1\MIJNDO~1\SAMPNI~1\GAMEMO~1\lvdm.pwn(1968) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Errors.
6) Simdi hatayi gösterdigi siralara gidip bunu siliniz:
Kod:
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= ' '))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > ' ') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}
7) Simdi compile edip modu kapatin ve scriptfile dosyasina gidin ve orda bir 'Score' adli bir dosya kurunuz
Ve Servere çalistirip test
--> 2'ci yol FS gibi kullanmak
1) Ilk önçe burda linkdeki dosyayi indirin >><<
2) Bu filterscriptdekini filterscript dosyasina ve scriptfile'in içindeki Score'i scriptfile dosyasina
3) Ve server.cfg yi açip oraya saver yaziniz. Hepsi bu kadar
Iyi Kodlamalar
NOT: Bunlari full ben yaptim, Bu süper birsey /kayit,/giris komutsuz hemen kayit yapiyor
NOT: Isteyen bunun skin, last position,para,ip fln save yapabilirim MSN'mi ekleyin isterseniz [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Bunun daha includunu de yapcam daha ben xD
Not:Rydere Aittir Alıntıdır.
Link:http://solidfiles.com/d/vLYb/